54 % zákazníkov nedokončí nákup z dôvodu nedôvery k webovej stránke alebo spôsobu platby

54 % online zákazníkov opustí nákup na platobnej stránke platformy elektronického obchodu . Dôvody sú rôzne a patrí medzi ne neschopnosť platiť bežným spôsobom platby , nerobiť to miestnou menou , nemať po ruke bankovú kartu , nedôverovať webovej stránke alebo nereagujúcej platobnej stránke alebo v inom jazyku . .

54 % zákazníkov nedokončí nákup z dôvodu nedôvery k webovej stránke alebo spôsobu platby

Podľa Davida Valera, Country Managera Global Sales & Verticals Iberia zo spoločnosti Worldline, ktorá patrí medzi popredné európske spoločnosti v oblasti platobných a transakčných služieb, je platba v procese online nákupu kritickým prvkom podmieneným zmenami v „ceste zákazníka“ a zvykoch. Cieľom je znížiť mieru odchodov, ktorá predstavuje viac ako polovicu potenciálneho predaja . Spoločnosť Worldline na tento účel ponúka riešenia , ktoré poskytujú celkový zážitok, pri ktorom nedochádza k dokončeniu nákupov na platobnej stránke elektronického obchodu .. Pandémia definovala nový spotrebiteľský profil prispôsobený scenáru, v ktorom sa objavuje práca na diaľku, klesá impulzívny nákup, zvyšuje sa domáci cestovný ruch, domov je centrom aktivít, záujem o zdravý životný štýl a voľný čas a zábava sú digitálnejšie.

Redaktor