Verejný prieskum: 24% súčasných zákazníkov používa mobilné peňaženky

Podľa prieskumu spoločnosti Capital One Wallet, takmer štvrtina (24,2%) spotrebiteľov v súčasnej dobe do istej miery používa mobilné peňaženky pod nejakou aplikáciou, z nich 16% využíva svoje mobilné peňaženky na bežné nákupy. Z týchto 24,2 percent, ktoré teraz využívajú technológiu mobilnej peňaženky, je viac ako 63 percent tých (63,3%), ktorí ju používajú kratšie ako jeden rok. To dokazuje rýchle prijatie používania tejto technológie v priebehu roka 2016, čo znamená predpoklad, že v tejto sezóne nákupy vykonané prostredníctvom mobilnej peňaženky budú vyššie než kedykoľvek predtým.
V čase sviatkov prieskum ukázal, že takmer polovica (48,5%) užívateľov plánovala vykonať nákup aspoň jedeného darčeka cez svoju mobilnú peňaženku. A to napriek tej skutočnosti, že počas tohto obdobia dovoleniek, sa viac ako polovica (54,0%) z užívateľov peňaženky sú oveľa viac podozrievavý, čo sa týka možností podvodných platieb pri kreditných kartách. V skutočnosti viac ako 43 percent užívateľov mobilných peňaženiek majú skúsenosť či už na jednom alebo viacerých miestach  s nesprávnymi platobnými dátami, či už ide o to , že ich prekvapila nesprávna suma platieb, alebo to bol vysoký poplatok.
Ak sa máme baviť o tom, na ktorých miestach a segmentoch trhu, budú používatelia peňaženky nakupovať pomocou tejto technológie v tomto roku, tak nám pomôžu to predvídať tieto zistenia o tom, kde doteraz už spotrebitelia najviac
využívajú mobilné peňaženky:
    -Takmer polovica (49,2%) užívateľov mobilných peňaženky naznačila, že používa svoje mobilné peňaženky v maloobchodoch
    -Viac ako 41% (41,4%) užívateľov používali a používajú túto technológiu v obchodoch so zmiešaným tovarom
    -36,8% zaplatilo cez ich mobilné peňaženky za fast food
    -O niečo viac ako štvrtina využili svoje mobilné peňaženky v drogériách (25,7%), alebo nákupmi súvisiacimi s cestovaním (26,6%).
A v priebehu nadchádzajúceho obdobia, bolo to viac ako dve tretiny (69,6%) užívateľov peňaženky, ktorí dali najavo, že by chceli používať svoje peňaženky ešte viac, ak by im  viac obchodníkov dovolilo platiť týmto spôsobom.