Predajné automaty: narastá trend platieb smartfónom

USA Technologies, Inc., poskytovateľ platobných technológií a bezhotovostných a mobilných transakcií pre samoobslužné automaty, oznámil výsledky štúdie o tom či by cielené implementovanie ApplePay služby zvýšilo využitie mobilných platieb zo strany spotrebiteľov. Podľa prvých výsledkov, USAT (USA Technologies Inc.) sa domnieva, že používatelia smartfónov by boli viac naklonení vytiahnuť svoj iPhone k nákupu, a pri transakcii viac minúť.

Prvotné výsledky USAT ohľadom cielenej digitálnej reklamy na dostupnosť ApplePay na mieste predaja boli takéto:

    Nárast o 26% transakcií celkovo,
    Nárast o 22% celkových príjmov,
    Zvýšenie o 12% celkovej priemernej ceny bločka a
    Nárast o 89% v príjmoch prostredníctvom bezkontaktných nákupov, vrátane Apple Pay

USA Technologies začalo implementovať technológiu NFC do svojich bezhotovostných platobných riešení zhruba pred 10 rokmi a od januára 2015, boli schopní poskytnúť užívateľom  200.000 miest na nákup zo svojej elektronickej peňaženky krátko po tom, čo Apple Pay prišli na trh v októbri 2014. Od 1. júna 2016, USAT teraz poskytuje zákazníkom možnosť realizovať platby pomocou ich mobilnej peňaženky, vrátane Apple Pay na viac ako 300.000 zariadeniach vybavených NFC po celých USA, ako sú automaty na kávu, práčovne a parkovacie platobné automaty.