Starbucks vstupuje do jukebox biznisu

Káva a hudba idú jednoducho dokopy. To si zjavne povedali v Starbucks-e a začali rokovať s hudobnou platformou Spotify. Vzniká tak jedinečné spojenie – viac ako 7000 prevádzok Starbucks v USA s 10 miliónmi členov vo vernostnom programe sa spojí s viac ako 60 miliónmi užívateľov Spotify po celom svete. Dosť však bolo veľkých čísel...

Fungovať by to celé malo na báze vernostného programu. Zákazníci Starbucks-u budú naďalej nakupovať kávu. Ako vernostný program získajú body. Takto nazbierané body budú môcť využiť na počúvanie hudby cez Spotify. V jednotlivých kaviarňach budú dokonca umiestnené Spotify jukeboxy. Prvé playlisty zostavia zamestnanci Starbucks-u. Budú obsahovať najobľúbenejšie skladby zamestnancov a stálych zákazníkov. Vernostný program bude možné využiť buď priamo na jukeboxoch, ale aj v rámci aplikácií na mobilných zariadeniach. Tak, ako si môžu zákazníci vziať so sebou svoju obľúbenú kávu, tak si môžu pri tom kdekoľvek vychutnať aj obľúbenú muziku.

Starbucks podporovali hudbu a hudobníkov doteraz jednotlivo. Odteraz to už bude cez spoločnú platformu Starbucks-Spotify. Najskôr bude celý projekt prebiehať v USA. Jednotlivé prevádzky by sa mali pridať do jesene tohto roka. Postupne sa bude spolupráca rozširovať aj do Kanady a Veľkej Británie. Takto chcú spoločne podporovať budúce generácie.

Hudobné automaty – jukeboxy – tak postupne budú samozrejmosťou každej prevádzky Starbucks. A pre ešte lepší pocit si obľúbenú hudbu môžete vychutnávať kdekoľvek vám to vyhovuje vďaka mobilným aplikáciám. Nuž a káva k tomu jednoducho neodmysliteľne patrí. Dve príjemné veci sa tak spojili pre ešte lepší pocit svojich zákazníkov.