„Posledný muž na zemi“ a vending

Filmová spoločnosť Fox propaguje najnovší seriál „Posledný muž na zemi“ prostredníctvom automatu. Ten je súčasťou rozsiahlej marketingovej kampane, ktorá postupne zavíta do vybraných amerických miest. Automat sa objavil napríklad v Los Angeles, v Brooklyne, New Yorku a putuje ďalej a ďalej.

Fanúšikovia, ktorí pravidelne sledujú seriál, vedia, že musia zodpovedať súťažnú otázku, prípadne splniť inú úlohu. To ich zaraďuje do hry, v ktorej získajú kód. A keď zadajú kód do automatu, získajú ceny. Automat vydáva propagačné materiály k seriálu – tričká, tenisové loptičky, perá, šiltovky, uteráky... ale aj finančné výhry. Kampaň je podporovaná aj prostredníctvom sociálnych sietí. Hlavná cena je 5000 amerických dolárov.

Vedela by som si veľmi dobre predstaviť podobnú podporu filmov a seriálov aj na Slovensku... 

Posledný muž na zemi bol najočakávanejším seriálom v minulom roku. Hlavnú postavu stvárňuje Bob Odenkirk. Podľa kritikov seriál prekvapil, tentokrát viac príjemne.  Či a kedy sa ho dočkáme aj na Slovensku, je zatiaľ vo hviezdach... 

{jamedia src="https://www.youtube.com/watch?v=hTdnDkTcCXY" type="video" mtype="youtube"}