Predáva marketing a interaktivita... Aj Fantu Zero..

Priznám sa, že sa vždy veľmi teším na nové marketingové počiny. Pri propagácii novinky, nového produktu, novej služby, nejde len o to, aby sme ju prvý deň poskytovali zákazníkom zadarmo. Vyskúšať si nové veci môžeme predsa oveľa kreatívnejšie. A to už je o originálnych nápadoch. Automaty sú v takýchto prípadoch viac ako vhodné. Neraz sme písali o tom, ako v rámci takejto kampane vyšila z automatu známa hviezda. Alebo zákazníci získavali aj darčeky naviac. Fantázii sa medze nekladú...

Tentokrát vám povieme o marketingovej akcii v obchodných centrách Madridu. Tam nainštalovali automaty, ktoré zadarmo dávali nápoje Fanta Zero. Avšak nápoje neboli jedinou vecou, ktorú mali automaty spropagovať. Veľmi dôležité pre marketing bolo prilákať ľudí na využívanie mobilnej aplikácie Samplia.

Takže máme dva produkty – Fanta Zero a aplikáciu Samplia. Zákazníkom a návštevníkom obchodných centier stačilo stiahnuť si do mobilu aplikáciu Samplia. Vďaka tomu získali kód. Úplne jednoducho – pípla im správa. Kód zadali v automate a mohli si vychutnať Fantu Zero. Samplia má viaceré funkcie, a tie si mohli pohodlne skúšať ďalej.

Aj táto marketingová akcia sa stretla s veľkým úspechom. Zákazníci tieto „ťahy“ milujú. Naviac prinášajú firmám popularitu a zisk. Kto by odolal?