Robot Pepper v Japonsku predáva Nescafé automaty

Neboli by to Japonci, keby opäť raz neprišli s technologickou novinkou. Tentokrát je to humanoidný robot Pepper, ktorý bol vyvinutý na podporu a posilnenie značky Nescafé.

Pepper začína naplno predávať v japonských obchodoch už v decembri. Ponúka Nescafé automaty Dolce Gusto. Je to prvý robot na svete, ktorý je schopný čítať a reagovať na ľudské emócie. Je vybavený najnovšou hlasovou technológiou a dokáže rozoznávať emócie, analyzovať ľudský hlas a odhadnúť, ako sa cítite.

Pepper je schopný vysvetliť produkty a služby Nescafé a pritom konverzovať so spotrebiteľmi. Japonci veria, že táto technologická novinka sa rozšíri do celého sveta a bude slúžiť ako príklad japonských inovácií.

{jamedia src="https://www.youtube.com/watch?v=FGbc-G1lTaU" type="video" mtype="youtube"}