Chipsy za tweet? S Walkers áno!

Najnovším geniálnym marketingovým počinom sa môžu pochváliť Briti. Spoločnosť Walkers, výrobca chipsov a pochutín, dcérska spoločnosť PepsiCo, nainštalovala na tri autobusové zastávky v Londýne automaty. Že boli reklamným výkladom spoločnosti, je jedna vec. Tá druhá, podstatne zaujímavejšia bola, že chipsy tento automat dával za status na Twitteri!

Reklamnú kampaň podporila futbalová legenda Gary Lineker (Informoval o tom aj MailOnline, tu si môžete pozrieť fotky: http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-2737048/Gary-Lineker-introduces-worlds-Twitter-vending-machine-crisps.html)

Aj keď marketingová senzácia v uliciach Londýna sa skončila, fanúšikovia týchto pochutín podľahli teraz klikaciemu „šialenstvu“. Momentálne hlasujú na webových stránkach Walkers za najlepšie nové príchute. Do užšieho výberu sa dostalo šesť finalistov - Sizzling Steak Fajita, Cheesy Beans na Toaste, Bravčový párok s BBQ omáčkou, Ranch Raccoon, Hot Dog s kečupom a Kuracie kari. Tieto príchute si môžete vyskúšať priamo v Londýne vo vybraných automatoch. Víťaza vyhlásia v októbri a bude odmenený finančnou výhrou 1 milión libier.

Či už s výhrou, alebo bez výhry, nielen Londýnčania si nové príchute chipsov veselo vychutnávajú.