Automat na čerstvé produkty

Vzorce spotreby sa neustále menia. Ich vývoj je neoddeliteľnou súčasťou vývoja spoločnosti samotnej. A s tým, samozrejme, súvisí aj možný prístup k jednotlivým produktom.

Predávajúci sa najviac obávajú čerstvých potravín, s minimálnou dobou trvanlivosti. Preto aj investície v oblasti vendingu smerujú skôr do automatov, v ktorých nie je potrebné úzkostlivo sledovať záručnú dobu, či teplotu chladenia. Napriek tomu spotrebiteľ chce potraviny čo najčerstvejšie. Dopyt teda je. S propagáciou zdravej výživy, ktorá má stúpajúci charakter, a naviac aj spotrebitelia sú čoraz náročnejší na čerstvosť a kvalitu, je dopyt čím ďalej tým vyšší. Čo sa týka ponuky, vending má dostatočné kapacity, aby ju uspokojil.

Zvážiť riziká a možnosti by mal každý prevádzkovateľ. Rozhodne stojí za úvahu zváženie regionálnych potrieb a dopyt – viac obľúbené sú mäsové výrobky, syrové, či ponuka ovocia a zeleniny? Dôvod, prečo spotrebitelia často nakupujú cez internet je ten, že internet ponúka lepšie ceny. Bez nákladov na mzdy predavačov a prevádzkových nákladov na predajňu, si to predaj on-line môže dovoliť. V podobnej situácii sú aj automaty. Pri dobrom nastavení tovaru, dobrom umiestnení a dobrých cenách a vernostných programoch, si tak každý prevádzkovateľ môže dobre našliapnuť na zaručený úspech.

Naviac automat je v prevádzke 24 hodín denne. Tak aj neohlásenej návšteve môže spotrebiteľ dávno po záverečnej ponúknuť čerstvé potraviny, ktoré ľahko získa z najbližšieho automatu...