Spoločnosť Coca-Cola Amatil je jedným z najväčších výrobcov obalov, najmä vyrába fľaše na Coca-Colu v Pacifiku. Tentokrát spojila svoje sily s Microsoftom a medzinárodnou agentúrou TKM9, aby spoločne vytvorili sieť „chytrých“ predajných automatov. Na obrazovkách inštalovaných v automatoch sa zobrazujú zaujímavé informácie pre kupujúcich: miestna predpoveď počasia, informácie o akciách... Okrem toho môžu zákazníci prostredníctvom automatu poslať multimediálne správy, zahrať si hry, dať príspevok na svoj Facebook...
V pilotnom projekte bolo inštalovaných 50 automatov. Koncepcia prepojenia internetu so zariadeniami Coca-Cola Amatil postavená na technológiách TKM9 a Microsoft mení spôsob, akým sú poskytované služby klientom, a zároveň zvyšuje lojalitu k značke. Štatisticky predaj v týchto automatoch vzrástol z 12% na 20% v závislosti od propagačného programu a interakcie sociálnych sietí a predajní.
Na realizáciu projektu nie je potrebné meniť celý automat. Je možné využiť na tento účel integrované automaty a nový systém sa do nich dostane jednoducho upgradom. Automaty fungujú s dotykovým displejom a sú podporované operačným systémom Windows Embedded. Interakcia s užívateľom prebieha vďaka využitiu technológie Kinect pre Windows.
Zainteresované spoločnosti vsádzajú s novými technológiami hlavne na prepojenie automatov s aplikáciami v mobilných telefónoch. Týka sa to tak platieb, ako aj prepojenia so sociálnymi sieťami, či aplikáciami na vyhľadávanie najbližších automatov v mobiloch.