Pepsi interaktívne automaty a World Cup

Automat ako reklamný prostriedok? Áno, a rozhodne je to vždy výzva! Na svoju marketingovú kampaň automaty využíva aj taká veľká spoločnosť, akou je Pepsi.

Najnovšie reklamné automaty Pepsi sú vyvinuté špeciálne pre Majstrovstvá sveta vo futbale. Táto séria interaktívnej reklamy a reklamných spotov je poctou hudbe a športu. Pod heslom „Teraz je čas“ značka spojila niektorých najlepších hráčov na svete. V reklamách pôsobia Robin van Persie, David Luiz, Sergio Ramos, Sergio Aquero, Jack Wilshere a Leo Messi.

Aktuálne prichádza kampaň „Futbolnow“. Týka sa nových interaktívnych predajných automatov, ktoré naplno využívajú veľké digitálne obrazovky pre maximálne využitie svojho potenciálu.

Spotrebiteľ môže vyskúšať svoje zručnosti s loptou, doslova sa môže stať freestylerom, žonglovať s loptou, či inak sa zabávať. Hra, predaj a reklama v jednom sa snúbia v tejto iniciatíve. Automaty budú umiestnené na vybraných miestach po celom svete v priebehu jari a leta.

Počas hry môžu zákazníci získať bonusy, záznam vystúpenia, alebo zaradenie do siene slávy. Vynikajúce výsledky ponúknu aj občerstvenie zdarma. 

https://www.youtube.com/watch?v=bAMcW8UDNuI