Prichádza zo zámoria, zákazníkov už obsluhuje v Amsterdame a v Barcelone. V podstate nie je ničím iným, ako predajným automatom na ovocnú či zeleninovú šťavu. Avšak znamená doslova revolúciu v príprave, predaji a v konzumácii zdravých nápojov.
V ponuke totiž má surové, nijak chemicky ani tepelne upravované šťavy, lisované za studena.
Zákazníci prichádzajú k automatu s vlastnou nádobou – výrobca ich dokonca aj predáva – taktiež automat ich predá, ale načo opakovane kupovať, keď máte už raz zakúpenú. Nejde o žiaden plast, ale o hygienické sklo, ktoré má štruktúru upravenú proti prenikaniu slnečného žiarenia, tak čo najdlhšie chráni prirodzené vlastnosti nápoja.
Zákazník použije bežnú bankovú kartu, na displeji si vyberie svoj obľúbený nápoj z ponuky – či už je to „červená“ šťava, mimochodom 100 percentný koncentrát, z cvikle, mrkvy, pomaranča, zázvoru, prípadne, šťava „zelená“, vylisovaná z kelu, jablka, uhorky, hrušky a listovej zeleniny. K tomu na riedenie do pitnej formy pridáva automat kokosovú vodu. Ide tak isto o lisovanú šťavu z kokosového orecha.
Necelý polliter takejto vitamínovej bomby stojí 6,99 dolára. Je možné „načapovať si“ aj menšie množstvo šťavy – najmenej však 30 mililitrov.
Predajca neodporúča používať akékoľvek nádoby z plastu a to nielen z hygienických, ale najmä zo zdravotných dôvodov. Už malá oxidácia totiž ničí vitamíny a nápoj sa tak stáva bezcenný.
Suroviny sú do nápojových automatov Redbox dodávané v nerezových nádobách, ktoré po dobu 48 hodín zaručia ich najvyššiu kvalitu.
Prístroj po každom čapovaní umýva svoj výdajník v cykle – voda, saponát, voda, ÚV žiarenie. Tým je zaručené, že ani len kvapka, ktorá by zostala na zariadení po načapovaní, nemôže ďalšiemu zákazníkovi skaziť zážitok z nápoja prípadne znehodnotiť kvalitu jeho nápoja.
Automat Redbox si veľmi rýchlo získava zákazníkov, niektorí si dokonca na jeho pravidelných návštevách založili svoj vlastný diétny a vitamínový program.