Nápojový automat od firmy Coca-Cola môžete pokojne „na noc položiť pod posteľ“. Konkrétne, prístroj s označením Slim.
Ani nie tak bláznivý nápad vznikol v Paríži. Svoje tvorivé idey spojila tamojšia Coca-Cola so štúdiom Ogilvy & Mather. Vytvorením naozaj rozmerovo unikátne úzkeho či tenkého stroja nešlo pôvodcom myšlienky iba o rozmar do nejakej knihy rekordov.
Coca-Cola Slim podporuje kampaň firmy nasmerovať mladých ľudí k novej generácii nápojov, ktoré sú diétnejšie a na obsah cukru oveľa skromnejšie ako klasika v červenočiernom. Nápojový automat priam púta pozornosť, ale aj mince tých, ktorí si naozaj chcú udržať štíhlu líniu.
Nemenej dôležitým efektom raritnej novinky je aj to, že nie je žiaden problém s jej umiestnením – automat sa pokojne vojde medzi lavičky „bulvárov“ vo veľkých hypermarketoch či v staničných halách a čakárniach. Je tak doslova „poruke“.
Najviac sa mu však začalo dariť medzi rotopédmi v posilňovniach.