Predajné automaty útočia na kadernícky priemysel

Aj keď to je ešte stále pre mnohých nepredstaviteľné, najnovšie už netreba zakaždým, keď cítime potrebu úpravy účesu, vyhľadávať kaderníctvo, voľné termíny v ňom či akokoľvek prispôsobovať sa možnostiam jeho prevádzky. Predajca automatov Mane prekročil pomyselný rubikon a vstúpil s podnikaním do odvetvia, ktoré je už oficiálnou súčasťou moderného vendingu – kaderníctva.
Sieť kaderníckych salónov pod značkou Marcella Ellis uviedla na trh automaty na predlžovanie vlasov. Už počiatočný dopyt signalizuje, že len na Území USA táto spoločnosť do roku 2015 umiestni 10 tisíc automatických jednotiek. Pravdepodobne najväčší úspech dosiahnu automaty umiestnené do malých mestských reštaurácií a podnikov rýchleho občerstvenia.
Stroj je vybavený v súčasnosti všetkými dostupnými modernými technológiami. Je jednoduchý, ponúka viacero možností platby, je diaľkovo ovládaný a sám vykonáva inventúru.
Z Južnej Ameriky tiež do sveta preniká obľúbenosť automatov, ktoré predávajú farby na vlasy. Väčšinou sú umiestnené na staniciach podzemných dráh, v dôležitých dopravných uzloch a na miestach, ako sú napríklad toalety v hypermarketoch. V hojnej miere ich využívajú najmä ženy, ktoré sú z nižších sociálnych vrstiev.
Redaktor