Spoločnosť Starbucks Corp (USA) v uplynulých mesiacoch začala veľmi intenzívne expandovať na Starom kontinente. V mnohých veľkých kancelárskych systémoch už inštalovala predajné kaviarne, predovšetkým vo Švajčiarsku.
Corner Café je názov plne automatizovaného kaviarenského pracoviska. Vybavené je značkovými predajnými automatmi, ktoré majú v základnej ponuke kávu, cappuccino, espresso, čaj chai latte, horúcu čokoládu a ďalšie nápoje.
Po Švajčiarsku bude Nemecko, Francúzsko, Holandsko a Dánsko spolu s Fínskom a Rakúskom ďalším cieľom Starbucks Corp.
Kancelárske kaviarne sú do istej miery dotované zamestnávateľmi. Tí hradia zamestnancom určitú časť „pitného programu“ formou akéhosi kreditného konta, zamestnanci si potom „za svoje“ priamo cez svoj kancelársky počítač môžu nakupovať ďalšie produkty z ponuky kaviarne.
Starbucks tvrdí, že plánuje zriadiť tisíce predajných staníc v Európe počas niekoľkých najbližších rokov. Predajná spoločnosť Selecta bude nakupovať značkové poháre, kávu a ďalšie produkty od Starbucks-u a získavať čerstvé mlieko od miestnych dodávateľov.